dijous, 11 de febrer del 2010

ESCALADA A MONTSERRAT

Dissabte 21-11- 09

Després de fer la mega-trobada comunitaria a la Zona d'Agulles els dies 14 i 15 de novembre, decidim tornar-hi, doncs en Filmut es va quedar amb les ganes de posar-se a la Via Stephanie de la Saca Gran.

Arribem a la Portella i la boira es comença a aixecar

D'entrada començarem fent la directa de l'Aresta Brucs a l'Agulla del Cap d'Amunt. L'altre dia la va fer en Jordi i discutiem si tenia o no algun pas de 6é.
L'Edu i jo anem de segons en la primera tirada. Jo vaig de primer a la segona tirada, sortint per l'esquerra. Un cop dalt valorem que és un 5+ , finet, de Montserrat però V sup, com a molt.
Curiosament, l'entrada directa del principi i aquesta sortida per l'esquerra de la primera reunió no le trobada en lloc ressenyada.....

A la Saca Gran la cosa comença ja dreteta, Vº i flanquejant. Amb IVrts arribem a la primera reunió. En Jordi segeix per empalmar els dos primers llargs. Aquets tram no passa de IV+. Tenim davant la darrera tirada i ja es veu on tenim el 6é. La cosa pinta durilla.

En Jordi preparant-se per atacar el 6é

En Filmut va de primer i tot i que el conglomerat montserratí no és el nostre fort, deu ni do com s'ho treballa. A la fí acaba fent un descansillu i tira cap amunt.
L'Edu i jo llapem de valent.....que hi farem!!!!
Això si que és un 6é, en el llibre d'en Vicenç Roig el deixa com a 6a-, ...i només "a inf"!!!!!


Quan comencem a baixar els núvols tornen per la plana del Bages.

3 comentaris:

  1. uououou

    PADRINOOOO...

    qins secretivos q tens tu tb !!!!!

    jeje

    AHH PER SEMTANA SANTA EXPEDICIO AL MONTSANT !!!

    si o si ?

    glu

    ResponElimina
  2. Glu, glu...m'has pillat!! però com pots veure em costa molt actualitzar-lo a diari. Per Setmana Santa tinc pensat anar a fer una travessia amb esquís per la zona d'Ordesa, Goriz, Perdut, Casco, Torre de Marboré, Serradets, Tallón i Bujaruelo. Haurem d'esperar a que es desfaci la neu. Tot i així, sovint miro d'anar al roco per no perdre punchs.

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina